27 april

som sagt vi sov hos syster yster dagen efter åkte vi hem tidigt för ja å olli skulle med faster till borås. men på mogoenen var hon sjuk så vi åkte typ kl 12. jag körde in til stan å upp till knalleland, de va rätt mkt folk så faster körde in till stan. vi skulle gå å äta, å tobias dök upp å var med på thai silk å åt. trevligt trevligt. sen gick ja å faster till den där kyrkan(kommer inte ihåg vad den heter) vi lyssnade på iaf ett bra föredrag, gillade han som pratade,verkligen! :)
trött, inte mycket sömn i helgen., sist jag kollade på klockan i fredags var hon 2 å sit i lördags halv  tre. och inatt blev det runt ett tiden. så jag är rätt slut. 
nu ska jag ringra familjerätten, igen.. 
Ciao

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0