7 april 08

usch va hemskt de kändes att skriva de datumet :O shit :O tinde går så fort :( hmm, ja hinner inte med. :)
idag har ajg å oliver å kristofer vart med min farmor å farfar inne i stan, jag skulle byta byxorna ja köpte igår så, å ja fick abstinens å var tvungen att ha svarta solglasögon :$(A) JAA LIKADANA SOM DOM BRUNA JA KÖPTE IGÅR.. ja jag har problem. fan:D
fick även en foundation av farmor, hon tyckte väl att jag var finnig elelrnått å behvöde det :P HAHA :) nejdå :) tacktack farmorn :D
OCH NEJ KRISTOFER :D MIN FARMOR TJATAR INTE ALLS MKT :D
vart ute typ hela dagen, älskar det !:) idag upptäckte jag även att olivers gröt typ var slut,
så ja skulle köpa ny sån, de blev banan-päron smak. de lät väl godare än äpple-päron? eller?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0