8 april

idag vaknade jag av Idas ljusa stämma, HEEJ IIIDA :D som kommer å ska låna kläder av mej, eftersom hon måste se respektabel (som ajg alltid säger) ut :D haha, klart att min garderob blir offer:D som alltid, som alltid:D jag snodde iaf hennes mussetröja, haha, skyll de själv. jag å oliver SKA matcha idag

var med ida i skolan en snabbis ,sen följde henne ner till byn. måste ner å betala telefonräkningen idag. GLÖM INTE DET JANNIKE!!! sen blir de bvc. läkarundersökning, rutinkontroll. ska bli skoj. träffa per... alltid underbart.. grr. ååååh.:@

ikväll ska jag plugga röven av mej, för imorgon är jag antagligen barnledig hela dagen, eftersom papparobert ska till sin mormor, å vill gärna ha med oliver. då ska jag ta en heldag på komvux, hoppas på att kunna göra matteprovet. (igen) å bli godkänd denna gången. nu ska jag ringa föräkringskassan och sen matte-göran!
men först... bajsblöjbyte...skojskoj!
ibland slipper man iaf;) de e ju skönt :) fast ärligt talat, olivers bajs är inte äckligt!:P hahah, jag tycker inte det, det är ju inte mysigt kanske. men inte äckligt :P :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Kolla gärna in min blogg senare idag, för det kommer dyka upp en recension speciellt för oss småbarnsföräldrar!
/tvåbarnsmamma

2008-04-08 @ 13:09:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0