bränner mig på din hand

jag vill gå på en väg i livet, där allting är bra
men livet tar alltid andra vägar, än dom jag vill ta
du förstår , ja du säger detta. men du finns inte där
har fullt upp med ditt liv att leva, så står jag nu här

jag bränner mig på din hand, som du sa skulle dra mig upp
jag trodde inte att de fanns , någonting mer
jag ser på dej å du ler, men det är inte mej du ser
här är jag, här är jag, kan du se mig? kan du se mig?

du säger att du gör allt för mig, du går vart jag vill
du vet att jag gör det du ber om när min tid räcker till


jag bränner mig på din hand, som du sa skulle dra mig upp
jag trodde inte att de fanns , någonting mer
jag ser på dej å du ler, men det är inte mej du ser
här är jag, här är jag, kan du se mig? kan du se mig?
jag bränner mig på din hand, som du sa skulle dra mig upp
jag trodde inte att de fanns , någonting mer
jag ser på dej å du ler, men det är inte mej du ser
här är jag, här är jag, kan du se mig? kan du se mig?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0