Sveken

återigen. ikväll igen! tack tack. vad ska jag göra? vad ska jag säga?
jag trodde du fattade imorse! fyfan vad fel jag hade! DUMMA JÄVLA IDIOT JANNIKE. DUMMA JÄVLA JANNIKE
hur kunde jag ens tänka den tanken, att efter idag, skulle det vara än ändring.. jag hade fel
återigen hade jag fel , igen å igen. alltid lika besviken. alltid lika jävla besviken..
när ska du fatta när ska du växa upp?
jag orkar inte med dej mer. radera, radera. snälla..om jag kunnat ändra på det som varit... om jag vetat då, vad jag vet nu, då hade livet varit klart å tydligt å sett lite bättre ut. för stunder som domma är ingenting värt någonting alls, ingenting är värt någonting alls

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0