tisdag 29 april

igår träffade jag ebba en stund, lämnade tillbaka hennes mobil, tack så jätte mkt för lånet, å det var kul att träffas md. blir ju inte alls ofta . längre (för er som inte vet det så var jag å ebba bästa vänner när vi gick å låg å mellanstadiet)
det blir ju inte varje dag längre, inte varje vecka heller ;) inte ens varje månad eller halvår. trevligt trevligt!
sen kom tobias å gick på en promenad med mej å oliver sov nere hos madde. så halv elva typ hade vi vart ute å gått i över en timme å då var ja rätt trött så gick hem å sov, å vaknade 7 men då hade madde inte lämnat oliver än. sköönt :)

väldigt skönt :D

imorgon blir det kortegen(STAVAS DET SÅ??!) å jag är förhoppningsvis barnledig på kvällen där, men ska hämta oliver typ tio sen om det är ok för babysittern ;)

nu ska ja strax ner till familjerätten å min farmor å farfar ska ta hand om lillkillen så länge så att jag kan koncentrera mig fullt ut. sen ska jag träffa ida å gå å sola. göööött! ska bli bra,bra bra bra :)
ida är ju bäst :D
oliver ligger ute i vagnen å sover så nu ska jag kolla till honom :)
Ciao


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0