what can i say?

ska jag vara förvånad nu? ska jag det, allvarligt?
ska jag gråta i tre dygn i vetenskap om att jag är sviken
eller för att det hänt igen,
enda anledningen till att jag gråter är av ilska. både på dej å mej,
Hur kan du göra så? hur kan du handla som du gör?
i en månads tid har allt vart jätte bra, men vad händer? joo som alltid så strular du till det.
varför?

jag fattar inte, så fort jag tror att allt ska vara bra, så skiter det sig. Pga dig! ALLTID! om jag bara kunde radera dej från mitt liv, så enkelt det hade varit...

Krångel, krångel, krångel, vad har vi annat dej till?! enbart krångel, enbart svek, tack, tack för den!
men vet du, det värsta är inte att du gör det, det värsta är att jag är såååå JÄÄVLA dum å tror att det blir bättre, rent av bra. det är något jag lägger på mitt eget samvete, så dum jag är som alltid tror dej, så jävla dum jag är som utsätter lillkillen för det här.
han blir lidande! fattar du inte det?! fattar inte du att han lider av det du gör?! å så kommer det alltid att vara, alla dina misstag kommer alltid att påverka oliver.. det kanske är dags att bryta den trenden du kommit in i ? det kanske är dags att vakna snart. jag vet att ud är jävligt svårväckt men jag trodde att du bara rävsov just nu, men du sover fortfarnade. vakna, vakna din idiot!
jag skäms, jag måste erkänna det. jag skäms
jag skäms över dig, jag skäms över att jag har ett förflutet med dej, ett godtroget sådant, jag skäms för att jag utsätter oliver för detta, att ajg utsätter honom för dej!

Läsare, minns ni alla ggr jag skrivit om hur viktigt det är för mej att roberts(ollis pappa) å oliver har kontakt? Minns ni alla de inläggen? Dom kan jag radera nu. De ska suddas ut!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: emelie

detta skulle jag vilja kopiera.

2008-04-26 @ 14:28:12
URL: http://onlyems.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0