11 augusti 2008

inatt sovjag i samma rum som oliver elina å linda, å oliver vaknade på kvällen vid tio typ så han fick ligga i min säng, första gången jag å oliver delar en 90 säng, trångt ;) men mysigt helt klart. å linda tog över elina till sin säng för hon blev lite svartis på mysfaktorn ;) så när jag vaknade första gången, ca fem så låg oliver brevid mej, väääldigt nära, å elina hade krypit upp från madrassen på golvet till sängen, och låg på mina ben, först trodde ajg att jag var förlamad eller något . hehe. sen såg jag elina där.
så med två sötnosar i sängen somnade jag om(utan att kunna röra benen) sen vaknade ungarna igen kl halv sju å då lekte dom lite på golvet , det första elina gjorde var att ge oliver en puss, sött!  linda såg väääligt trött ut så jag bestämde att hon skulle få sova en stund till. tog ut barnen å gav de båda välling, gott gott.
sen skulle jag byte blöja på dom, å då skulle jah ta upp en blöja å när jag vänder mig tillbaka så ligger inte oliver kvar på skötbordet. hör ett illvrål å förstår att han ligger på golvet. AJAJ. vilket liv de blev å det är förståligt för han var helt blåröd å tillplattad i pannan. AJAJ!:( det första jag tänker är kallvatten, men ser sen frysen och rusar fra mtill dne å får fram ett glasspaket. som jag höll mot hans panna en stund samtidigt som jag såg till att han inte somnade. hehe, måste sätt rätt kul ut. elina blev lite sur över att hon inte fick glass så lindas syster hjälpte mig att byta från glassen till en handdduk med is i !
sen kolalde vi på tv och lekte en stund, och har precis väckt linda. så nu blire lugnt en stund sedan lunch ;)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0