12 augusti 2008

snart dags för hemfärd, har packat å städat iordning på lindas rum, mer hjälp än så vill hon inte ha påstår hon, får väl fråga et par ggr till innan vi måste gå ner till tåget. 4 timmar på tåg. jippiii.. kul!(NOT)
igår kväll satt jag å linda å dampade loss på msn, så om nån fått något konstigt på msn , skyll på linda !;)
hon är galen, hade sjukt roligt igår kväll iaf

imorse när barnen vaknade så vaknade jag före linda å gjord välling å de båda, sen hade båda bajsat, mys!! så då blev de ren blöja, när linda vaknade gick ajg å duschade å sen kolalde vi på svampbob å tog lite nya kort!
ni kan se kort från alla dagarna här: http://www.oliversmamma91.bilddagboken.se

ska bli skönt att komma hem till sitt eget rum osv, men det kommer kännas jätte konstigt att göra det också, att inte ha as garven på kvällarna osv. som tur är så kommer linda snart ner till oss. vi planerar sista helgen i september, det är ungefär en vecka innan oliver fyller ett år. LÄNGTAR redan. :)

kommer rulla in på stationen i borås kl 18, å måste vänta in mamma till ca 7. någon som kommerå  underhåller mej ?! :D

barnen har precis fått välling, och oliver somnade, perfekt då kommer han sova vid 2-3 igen, på tåget alltså, skönt. då kan jag läsa en tidnig eller nåt skoj.
ALLA SOM LÄSER DETTA ! SMSA MIG EFTER HALV ETT . ROA MIG PÅ TÅGET , TAACK! ;D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0