13 augusti 2008-Pucko

hur puckad tror du att jag är egentligen? tror du inte att jag fattar?!?!
gör du dina buisness men använd inte mig som någon jävla mellanhand, å hjälp till att komma dit du ska.
jag fattar inte ens hur du kan med, tror du inte att jag fattar? fattar vad du egenligen ska göra? riktigt så puckad är jag faktist inte! tro mej!

jag vet mer än du tror , å fattar mer än du tror.
ring inte om fler tjänster är du snäll för jag blir förbannad till fullo.
å kom aldrig mer å tro att jag ska lita på dej, kom aldrig ens å be mej att lita på dej, för de kommer inte att inträffa, inte idag å inte imorgon , det är ett faktum du får leva med, lär dej leva med det. ditt val, dina misstag,därför vi står där vi står idag.

sluta upp med skiten, sluta med allt, grunda ditt liv å dina pengar i bättre saker, om inte för din egen skull så för oss andra. hur kan du ens vara så egoistisk att du funderar på att leva så? jag kan fortfarande inte fatta att det är du som gör det. det är DU , DU !
den tanken är omöjlig.

jag är så besviken redan , varför gör du det värre? vad hade du väntat dej? att jag gärna skulle hjälpa dej, när jag vet vad du håller på med? nej tack de gör jag inte.
skärp dej!!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0