13 augusti 2008

idag på morgonen så träffade jag alex å bella(kusiner till pappa robert) de var här i svenljunga över några dagar för att hälsa på sina släktingar, de var riktigt trevligt, har ju itne sett dom sen i julas, å dom tyckte att oliver vart stor nu. hehe :) det är han ju med!
Var mycket imponerad av bellas HiTeck(STAVNIIING?!?!) kamera :D i lika, sån kan väl jag med få pysse? så ska du få en massa fina kort på oliver! dagligen! ;) HEHE

sen kom sandra å idafina å hälsade på vi vart ute i ullasjö å hämtade sandras kamera, trevligt sen åkte vi till ica å jag köpte en cola(TACK LINDA FÖR ATT DU SKAPAT MEJ DET BEROENDET !!!) välling och matolja(TACK LINDA FÖR TIPSET ;) )
sandra skulle spela fotbollsmatch så hon åkte efterstund, å ida ska sova här inatt, så vi har precis vart på en promenad., trevligt värre! :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: eisa

Man ska skaffa barn ung! Jag var 26... inte så ungt. Men lagom. Fin blogg!

2008-08-13 @ 19:48:15
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: Elinasmamma

Säkert att det var jag som skaffat dig det beroendet. Jag FRÅGADe vad vi skulle ha & DU sa cola .. SÅ DET SÅ :D

2008-08-13 @ 20:09:41
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0