14 augusti

jag vart å mötte malin vid bussen sen gick vi hem å då var de brottom spring spring med plattång å smink å grejer, oliver sov som tur var å ida plockade ihop lite köder som hon tydligen skulle låna ;) haha
faster kom  å hämtade mej malin å olli å vi åkte till borås,
jag skulle ju som sagt till tandläkaren , så väl där tog de vääldigt lång tid å jag som är en så duktig mamma glömmer tandtråd, eller rättare sagt jag skiter i att ta det . :P haha . så tråkigt ju palla, vem orkar tandtråd liksom?!
men jag tog iaf bort mitt hjärta som ajg haft på tanden sen jag gick i fyran å satte dit en diamant, det var en stprre prosess än jag trodde för först var han ju tvugen att borra ett hål i tanden för att diamantene skulle sitta snyggt, (ni vet ju hur diamanter är formade)
så de känns lite vant efterso majg känner den med tungan å jag tar varje sekund som går å känner på den. sjukt irrriterande, å jag sa till min tandläkare,( min mammas chef) att jag vill bleka tänderna, han sa att de gick bra, om ajg började anavända tandtråd. FÖRBASKADE TANDTRÅD ! vem pallar??!?!

TACK MALIN FÖR IDAG!! :D jag har haft kul fast jag var helt grymt trött hela dagen,
sen när malin hade åkt så kom marie, (en blivnade mamma) å hälsade på . det var trelvigt eftersom ajg inte träffat henne på jätte länge, sen innan jag var i enköping osv.

jag är jätte trött å ska snart sova, mewn idag har vart en mkt bra dag fakitst :) träffat mkt folk å varit lite barnledig, då jag passade på att köpa en ny jacka till mej, som ajg kanske måste byta storlek på . å GUMMISTÄVLAR till oliver. sjukt cooola!!! med militärfläckar(SÅKLARET)!! :D älska sbebisstövlar! hahaha
7 dagar kvar till skolstart!! Nervöst!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Malin

De va sjukt kul ida :).. både du å ja va trötta, men vi klarade igenom dagen ändå :P.. haha <3

2008-08-14 @ 21:43:36
URL: http://malindoshepetersson.blogg.se/
Postat av: Leine

Sa du inte att jackan var Malins???????????

2008-08-14 @ 22:02:40
Postat av: Elinasmamma

Jannike , vart har du fått pengar ifrån till en jacka osv ? Du skulle ju köpa ny bilbarnstol ? ??? +

2008-08-15 @ 12:25:55
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0