15 augusti 2008

så idag har jag å oliver varit hemma hos farmor å farfar å jag lämnade han själv där i en å en halvtimme, det hade gått skti bra! gott det
Pappan ringde å han fick träffa oliver i en timme ungefär, sen somnade han som en stock å sover fortfarnade,
å snart kommer ett par kompsiar till mina päron, jag ska köpa en bilbarnstol av dom, å så har dom tydlgiuen med sig lite kläder med. nu msåte jag gå å kolla om morsan vill ha hjälp med maten! :)
Take care people
Btw, jag håller på med en ny film, hoppas på att den ska bli klar när helgen e slut! hoppas ni väntar med spänning!;)


oliver har varit lite grinig här en stund, han var nog bara trött. hoppas jag på! :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: michelle

gud så söt unge! :)

2008-08-15 @ 17:09:06
URL: http://lyxaholic.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0