20augusti2008

idag har olvier haft sin busiga dag! först så slet han ut mina godishallon över hela golvet å jag skulle snabbt fram och plocka upp dom men han kröp fram i blixtfart å stoppade två stycken i munnen innan jag hunnit blinka
så nu har oliver ätit två godishallon(såna där jungfrubröst ni vet)
det var ju säkert gott

sen skulle jag kriva in lösenordet p ådatan till min bror för att han skulle spela, å då rev oliver hela CDstället., med ca 100 skivor. som låg över hela govlet! KUL OLIVER! kul kille, verkligen!
han blevrädd så krekr å jag tröstade honom snabbt å passade på att rensa bort cdskivor somjag itne ivlle ha. .jag kom upp i ca 30 st!!:P

sen skulle jag städa på mitt rum lite, (Ja jag går upp tidigt å hinner med hur mkt som helst innan dagen ens börjat) å när jag lyfte bort saker på golvet så kom de fram ytterligare en godis, jag å oliver kastade oss båda på godisen , å ungerackarn vann! han stoppade den i munnen!!!
jag: OLIVER PERSSON!
han tittade upp på mej, med snälla ögon,å gav sitt bredaste leende,(VADÅ JAG HAR VÄL INGET I MUNNEN)
jag:HAHA, läggav oliver :D :HAHAHAHA
det är svårt tt var abestämd när han bara skrattar å ler åt en!!

just det, oliver har ätit ypughurt själv idag med, haha , det gick ju sådrä. gröt är lättare för de e lite hårdare!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Lisa

full fart..!



Jag är bra - tralala

2008-08-20 @ 10:03:29
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/
Postat av: Teela ♥

Tjena . vad gör du ?

2008-08-20 @ 10:09:21
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: A

Kan du inte någon dag filma när Oliver leker eller nåt alltid kul och kolla samt läsa din blogg...

2008-08-20 @ 20:38:57

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0