21augusti2008 första skoldagen

kändes nästan lite onödigt att åka in till borås idag .de tog en timme, sen pratade jag med lite studieväglderare å sånnt för att jag har ju redan läst lite ämnen på komvux å så. pratade även om CSN å så. allt som allt tog de väl en  en halvtimme, vi var klara senast 11 typ. då gicvk ajg å ida till stan å glodde runt lite, å kom på satt vi missade 1 bussen. baaajs!
så vi fick vänta till 12. men de giuck ju bra där med . följde dagar ser ut att vi börjar kl 8.10 å slutar 15.00
de blir nog ok..

var lite osäker i morse när vi åkte å kände inte riktigt för det , men nu känns de bara skoj å så. känns verkligen bra, längtar nästan till imorgon!:)

på måndag ska alla ettor på "hajk" till på tisdag, men ajg tänker inte åka med, tänker inte sova utan olliboll för att åka på hajk med klassen ,NOOOWAAAAY!!! om han inte följer med så gör inte jag det heller ;) vår mentor(som för övrigt var ruskigt snygg och hade tatueringar å bruna ögon!!!!!! :D:D) sa att det var en giltig anledning till att inte behöva åka med. det tackar vi för!

JAG: vill inte åka med på hajken
MENTOR: varför?
JAG: Jag har en son på tio månader hemma, jag åker inte utan honom!
Alla vände sig om å bara stirrade.... hmmm




men skolan såg iaf fräsch ut tycker jag, å salongen verkade stor, positivit! :)

detta känns bra, å de hade gått jätte bra med ollibollen med , han har vart sås näll så, men just nu är han med pappa robert nånstans ( vet inte var) men han kommer igen om ca 45 min , då blire bus å massa lek! hoppas bara att han inte sovit något för då gråter jag!!!! oliver ska somna tidigt numer, kl 19, istället för 20.
ÖNSKA MEJ LYCKA TILL MED DET MED ! ;) HEHE


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Liinda

haha okej, men det jag vill ha hjälp med är ju att få bakgrunden (din gröna) i svart färg , eller en bild som jag har. & menyn+skrivfältet (ditt blåa) i vit el svart. det som passar bäst ;p och texten i menyn i en annan stil+strl. (+rubriken) ush, lät som det blev en massa nu ;P

2008-08-21 @ 15:19:47
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/
Postat av: Josefine

Lycka till! ^^

2008-08-21 @ 15:46:20
URL: http://stillwaters.blogg.se/
Postat av: .sandra

Lycka till :) .. Och hoppas du kommer trivas på skolan. Synd att du missar hajken, för den var ganska rolig, och man lär verkligen känna många, både från sin egna klass, och andra. :)

2008-08-21 @ 21:38:29
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0