22 augusti2008

nu var den adnra skooldagen på john bauer gymnasiet avklarad. vi har inte jgort så mkt idag, kollat runt på skolan liteå träffat tvåorna, kul :D caroline å nina hela dagen .det har varit kul. jag å ida skulle in til lstan en snabbis å vi vart helt borta!!
tog fel buss två ggr, tack ida ;) hahaa, vi missade ett helt informations möte. ni som kan borås kommer fatta de roliga!
vi var först på skolan då, som ligger på Göta, sen tog vi bussen till stan och var där en stund. sen tog vi 6 åt fel håll till Hulta å fick byte buss vid HM (alltså springa över vägen och springa på som galningar) sen till baka till södra torget, gick på fel buss igen, fick åka runt hela göta å sen springa som getter till skolan! HAHA, uuuuscha!!!
 vi missade som sagt ett infomöte om datorerna, så kan de va !;) haha ,kul

det hade gått bra med oliver idag med säger farmor å farfar so mför övrigt kommer hit å äter pizza snart ,trevligt!
han har ätit å sovit som han ska, å ikväll blir de en extrem kraftansträngning med att lägga sig kl halv åtta! (för olli alltså!) funderar på att ringa sandra å kolla om jag kan komma förbi å säga hej ikväll , vore kul, att komma ut en halvtimme bara när oliver somnat:)

jag ska också med på hajken , fast bara på måndagen å blir hemkörd på kvällen av mentorn! gott! de känns väldigt bra faktist, å det gick att lösa att jag kunde läsa andra ämnene på matteA, dataA å svenskaA lektionerna! TACK JOHNBAUER SKOLAN !! :D:D:D gott värre! annars hade jag ju bara kunant sluta då, men de känns förbanant onödigt rent ut sagt! bättre å göra lite nytta!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0