25augusti2008BITCHMAMMA

Oliver har kommit in i ngon konstig period just nu(IGEN, jag är lika chockad varje gång :O )
nu är det så va, att han brukar alti d, allstså sen han var ett halv år har han ätti sin vällning själv . men nu helt plötsligt så total vägrar ha natt göra det! jätte konstigt, han tar alltså inte vällingen hurmkt jag än försöker om han ligger i sin säng, men om ajg lägger oom brevid mej eller sätterh onm i knät så äter han upp allt utan problem. skit knepigt..
å sen blir han jääätte ledsen så fort jag bara lutar honom över hans säng, jag fattar inte vad som är fel
jag känner mej som en bitch mamma!!!!
HEMSKT!!!

han skriker å skriker men samtidigt vill jag ju försöka vänja honom vid att somna i sin säng, de harju gått så bra innana .

så innan så åt ha välling iknät på mej , å sen somnade han , å jag skulle lägga han i sängen ha vaknade å gallsrek ,ajg tog upp honom å la honm i min säng, han tystnade DIREKT. somnde om . å ja la ner honom i sin säng å han skrek som en gris. men då lät jag honom liggam de tog fem min sen sov han

jag känner mej skit taskig. kul att komma hem sent å behöva känna så!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Elinasmamma

Nu har du missat masssooor med roligt skvaller, bara för att du aldrig är vid datorn;(

2008-08-26 @ 12:01:26
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0