28augusti2008

jag vill vara trött. jag borde vara trött, är fortfarande fökyld å ha varit i skolan hela dagen, har även hämtat mina saker hos tobben idag, tillsammans med vännen johannes,tack tack!
idagpå skolan så har jag lockat två hel frisyrer, tog rätt lång tid om man säger så!
sen när jag skulle hem så kom jag å att robert skulle ju träffa oliver idag ,så jag kunde inte hämta honom direkt utan fick vänta ända til fyra innan ollibolli kom. då tog ja å fadern oss en rejält samtal, skönt som satan faktist att snacka ut lite saker å så!

oliver har vart skiiit grinig, han vill nog att hans mamma ska vara hemma mer än vad hon är;) han e gosig.. :)

idag har vart en bra dag trots allt , jag mår bra, trots att vi hämtat sakerna, känns väldigtbra! faktiskt tro de eller ej ;)
imorgon ska vi ha redovisningav projktet vi har gjort i veckan, sak nog bl kul.  sen ska jag passa på att träffa Emra(STAVNING??!?!) imoron.. denna veckan har varit bra, minns inte de dåliga att jag vart sjuk å så
DET ÄR SÅ GOTT :)
No fear, no dread
LALALLALA I'M FEEL GOOD :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0