glad

30 läsare till som följt med från metrobloggen! KUL! det blir vi glada av!
jag är sjutk trött ... sova kansek ? :P

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: e

jag tittade på filmen i din förra blogg och ville bara säga:



Jag tror fler skulle behöva se den filmen. Jag tror också många ser den och kanske försent och mår psykiskt dålig av att dom faktiskt lät sig pressas till ett beslut som inte var det dom egentligen ville. Jag tycker det var väldigt bra med filmen att du faktiskt uppmanade folk, du visade att du visste att det ÄR svårt att stå emot, men du uppmanar folk till att lyssna på sitt hjärta, du anklagade inte, du upplyste. Jag kan tänka mig att många där ute med en abort i minnet säkert mår jätte dåligt av denna filmen om valet och beslutet dom fattade inte grundades på deras egen vilja. Men då lär dom aldrig göra om det.



Jag tänkte bara avsluta med att säga att jag läst din blogg sen du var gravid och du gör verkligen skär för ordspråket - Ingenting är omöjligt.

2008-08-08 @ 22:16:35
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/
Postat av: e

skäl för ordspråket skulle de va ^^

2008-08-08 @ 22:17:00
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0