godmorgon

GOdmorgon på er! nu är ajg uppe å har gjort mej iordning, ska strax ta mej till den fina staden borås å sen blir de tåget till enköping..
klockan slår nu 05.00 å jag är lite smått stressad över att oliver fortfarande inte är vaken, så nu ska jag gå å väcka lillprinsen med en puss på kinden.
4 timmar i tåg snaart! vilken höjdare!!(not)
men de ska bli skönt att komma upp såhär tidigt iaf. har ju hela dagen där uppe i den där staden. det ska bli grymt kul att se elina tillsammans med oliver, å elina? var nu en duktig tjej å lär min olliboll att gå! ska även bli kul å se hur mycket hon vuxit sen sist, (vad är det en månad sen???) å hur mkt hon lärt sig nu! jag längtar!
Enköping, here we come:)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

/e

2008-08-08 @ 05:15:16
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0