hemma igen

nu har jag äntligen kommit hem igen. skönt det! vart ute på vägarna i ca 7 timmar. kuuuuul! (nooot)
men när jag kom tillborås blidde de kul igen,
blattekillar: Ey, du är helt klart för snygg för att vara morsa
jag :HAHAHA, jag är bara 17 med så;)
blattekillarna: nejfan du skojar
jag: inte ett skit
blattekillarna: lägg av tjejen, vad heter du?
osv osv osv. hahahah .riktigt trevliga var dom , å vi kände ju samma folk, kul! :)

oliver skötte sig förövrigt bra på tåget(såklart!!!) å var bar agnällig den sista biten ,fast tåget var försenat med en halvtimme, de borde jag fan få ersättning för;)
ska nog kolla upp de där, ska ni se..SJ!

skönt å komma hem iaf, å nu sover olliboll i sin säng, å de ska jag snart med göra.(fast i min förstås) men först. msn ;) blogg å bilddagboken, den dagliga dosen :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0