oliver pratade

imorse när vui åt friukost så matade jag oliver med en macka eller rättare sagt jag gjorde iorrdning en . å skar i bitar å sen fick han äta dom sjävkl ur en slål. å så kletade han i håret på sig själv , å då sa jag "uscha", å oliver: "uscha uscha usch"

Sjukt sött. han växer :O
tänk när han är femton å ska ha hem en tjej för första gången, uuusch hemska tanke, mammas bebis ska vara lite n förevigt !!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Malin

Aww va gulligt.. Han börjar bli en stor pojk nu :)..

haha som ja sa när vi va i borås, att tänk när han blir lika stor som dig å mig å börjar dra hem en massa tjejer. De kommer kännas jobbigt Jannike, å du bara Jaa :(.. typ :P.. hihi

2008-08-16 @ 19:29:05
URL: http://malindoshepetersson.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0