övningskört

idag när jag övningskörde blev jag tagen av snuten. fatta vilken panik jag ficK! först gick de inte alls bra när jag skulle köra, de var bara ndra gångena jag körde manuell bil(alltså med växlar) och de hade inte gått så bra på vägen dit
faster: ta de lugnt nu polisen står där framme!
jag: whaaat?!
faster: ta de lugnt bara, dom vinkar in dej. stanna vid busshållsplatsen!
jag: MEEEN LEINE ?! jag kan ju inte ens stanna!!!!
faster: jo klart du kan, ta de lugnt

jag stannar, faster säger: kör fram
jag ska köra fram å får kärringstopp. skiiitpinsamt! faster fick till å med växla åt mej! haha, sån panik hade jag. så jag körde fram dit, pratade lite med polisen, visade papper å legg och fick blåsa, jag skakade som en GNU!!!
Haha. men det var kul med, jag garvade nog i en kvart;) å skickade sen sms till typ alla om vad som hade hänt, kul!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0