snälla linda!

så precis som förra natten så sov jag i ett annat rum för att kunna sova ut igen nu på morgonen,. å tro det eller ej men jag sov till 10.40 , det längsta jag sovit någon gång. vi gick iofs inte å la oss förren halv ett-ett. gottgott! TACK LINDA ! <3
man blir en hel t ny människa när man fått sova!
å sen ville emma å linda ta ut barnen till en lekplats. å det tackade jag med för. taaack linda å emma !:D
så ajg har precis duschat :) gött gött.

måste berätta en rolig sak med, vi var hemma hos emma å danne häromdagen, å då pratade dom om att dom skulle sätta en annan snubbe bakom en bil han hette nog linus trr jag. å linda härmade hur han skulle se ut. å sen sa hon:
sen tvärnitar danne å linus flyger fram i framrutan.
då kom jag å tänka på det där skämtet om myggan som flyger in i en bilruta,. å jasg asgarvade å sa:
HAHAHAH, vet ni vad de sista som flyger genom hans huvud är då? HAHAHAHHAHA RÖÖÖÖVEN!! HAHAHAH
jag fick värsta synen framför mig å as garvade ;) skit kul :D

imorse fick barnen äta havregrynsgröt för första gången, dom tyckte om det båda två, bra då kan man ju sluta köpa hem den där bebisgröten! å göra samma gröt åt mej å olli hemma sen. gott gott. bra tips linda!

Linda har förresten gjort om min blogg, vad tycks ? ;D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Lisso

Missa inte min tävling!

http://lisso.blogg.se/2008/august/tavling.html

mvh Lisso

2008-08-10 @ 16:39:25
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: .sandra

mycket fin. :)

2008-08-10 @ 17:34:46
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0