sova

först måste jag berätta om ollis jäääätte röda rumpa som är så röd att ha gråter när han bajsar å när man byter blöja, hur lätt man än är på handen, jag smörjde in den först en gång sen fick han vara nakenfis en stund, me nde e ju inte rikigt lätt för att han sitter ju på rumpan hela tiden .det är inte så kul att ha inytol(eler vad den heter) på mattorna å govlet, för den luktar APA å är svin fet!
efter ens stund smörjde ja in honom igen å på med blöja, sen bajsade han å skrer som satan , stackars killen!!! så då gav jag honom faktiskt lite flytande alvedon 7.5 ml för att de skulle bli lite bättre, och bytte sedan snabbt å lätt den ner bajsade blöjan, smörjde in i gen å sen fick han vällingen.

sen har jag kommit på att det vore bra om oliver somnade 19 å inte 20 i fortsättningen när jag börjar skolan, för jag kommer behöva plugga å varva ner lite innan ajg kan sova efter at han somnat. så ikväll började jag med att försöka styra i hans sovtider lite. jag lade honom i sängen fem i gjorde lite mer välling å lade ner brevid honom, vmen den rörde han inte. han ställde sig upp å grinade å bet i sängen lite, medans jag plockade undan dagens leksaker, sen släckte jag lampan å gick ut, stände därren å satte mej i tvsoffan
efter fem min gick jag in å eftersom han fortfarnade skrek. jag sa inget utan lade bara nr honom å gav homnom nappen. han reste sig igen inna najg var ute ur rummet. och efter ytterligare fem minuter så gick jag in igen å ggjorde samma sak som tidigare. när jag sedan skulle kolla till honm efter fem min igen så sovhan som en stock

TACKA VET JAG FEM MINUTERS METODEN! UNDERBAR!!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Elinasmamma

MOHAHAHA, vem kommer med smarta ideer ? Jo Linda. Vem saknar Jannike & oliver ? Jo Linda. Haha jag saknar er :(<3

2008-08-19 @ 22:48:26
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0