uppdatering

jag tänkte ta mej tid att berätta lite om skolan nu . det går väldigt bra faktist vi har int gjort så mkt än, å har inte haft ngåra vanliga lektioner, de börjar vi med först på måndag, vi har sprungit runt å plattat å lockat hår å sånt,  och idag har vi fåtte n uppgift om att göra en brud. alltså skapa en bröllopsbrud, med allt som de innebär, klänning, frisöyr, bukett osv.
så imrgon ska vi ut på stan å lea saker . hehe .det ska bli kul, är ju med folk vi känner med, förutom en då . men hon vet iaf vad jag heter ;) haha , alltid något

ska bli iordningfixad i håret med färg i morsgon eller på fredag .gott!! jatar denna halv ljusa färgen jag har nu, ska bli skönt att bli av med den, bilsbevis är en självklarhet! idag har jag även fått "proffs" schampoonering å balsam, av idapida med frisörschampoo. håret är sjukt mjukt å lent hehe :D jätte gott :D

btw, så kanske det blir sthlm i helgen, verkar inte ljust just nu, men vi får se!:)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Carro - Adams mamma

Har addat dig nu :)

2008-08-28 @ 00:01:45
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Elinasmamma

KOM TILL MIG DÅ :d:d:d:d:d:d

2008-08-28 @ 09:43:12
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Heej :).. nää ja ska inte jobba i helgen.. simskolan börjar inte än :(.. <3

2008-08-28 @ 16:36:24
URL: http://malindoshepetersson.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0