fredag

kom precis hem, när jag precis skulle gå på busen i borås så ringde mamma åfrågade om jag skulle åka med henne hem! GÖÖÖTT :D slapp åka buss.
olli skulle precis äta så han kommer strax hem :) jag är feting trött så ska slappna av lite nu i mit hem innan han kommer hem. gött=)

någon som har amy mcdonald - this is the life som man kan skicak till mej? (A) adda min msn sif. [email protected]  vill ha den!!!!! tack!!!

hade inget risör prov som ja trodde idag. de blev inställt för skolan hade fått hem fel borstar. hade hoppats på att få göra de idag eftersom de e sjukt tråkigt att föna på det sättet som provet går ut på!


NER TILL MALMÖ TILL ÄLSKLINGS IDA NÄSTA HELG :D:D:D:D



Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0