Hahah

Rektor: kolla här vilken fin bok som media å hotell resturang elverna har gjort!
Jag å madde: ja jätte fin,
jag: men vi fick inte göra något med den
madde: jaa vi kunde typ ha slängt hårstrån i maten eller nåt!
rektor: ja visst är den snygg den finns att köpa här på skolan
rekton går
madde: De syns att hon gillar hotell resturang, hon är fan smällfet
emmawallin: tänk om du blir utslängd från skolan nu, hon är faktist rektor
madde : jaså , är hon det?
emmawallin: ja å hon kanske inte vill ha några otrevliga elever på denna skolan
madde: spelar fan ingen roll, jag vill inte ha nån jävla bok ändå


satt en snubbe i fotäljen , jag hade tråkigt

Jag : Heeej roa mig:)

han: haha va?

Jag: va heter dina föräldar då?


HAHAHAHHAHAHHAAA


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Josefine

Haha! :P

2008-12-09 @ 17:01:39
URL: http://stillwaters.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0