lördag

jagh ar lite bloggtorka som ni kasnke märkt. men nu ska jag försöka sammanfatta gårdagen
vi gick upp ca 6. åt välling osv :)

oliver skulle bli hämtad kl 9 . så blev det inte.... (no comments)

fick ringa farfar å fråga om han ville vara snäll å ta oliver lite tidigare eftersom jag var tvungen att¨åka in till stan . träffade madde å letade julklappar som satan, de e ju skit svårt. va ska man köpa till en ettåring? som redan har ALLT?! jag fattar nooooll
köpte lite kläder å så till han , samt julklapp till lillebror å den hemliga personen på lappen ;) (kan tyvärr itne säga vem än)
sen vart ajg på nmöte kl ett. å de va fakist bra, gic bra osv. känns inte bra precis innan , men under tiden å när de e över är det jätte bra.
tänkte att jag skulle åka med mor hem , men de blev inte så för hon jobbade över å shiet.
åkte hem med faster istället å hon var e n snäll faster å körde mig ända hem där oliver å farfar väntade snällt på oss!:)
sen bestämde ja mej för att jag var sugen på kyckling wok. lagade det å väntade sedan på att min mor skulle komma hem . de blev gott, men starkt, som  vanligt när jag lagar mat :P haha :D

nu kommer snart min farmor å farfar å hämtar mej , syster å oliver så klart :) ska åka med dom en stund .
sista julklapps shoppingen till olli idag ,sen får de vara nog med dumheterna :) haha :D


Oliver har krånglat jääävel på nätterna det sista, antaligen är det en ny tand eller nått på G . får se om de dyker upp nån. man kan bli galen när han bara grinar på nätterna, vägrar sova, äta , leka , inget duger. Gaaah. natten mellan tors å fre skrek han i en å en halvtimme, sen gick ja ner med honom till mor å frågade om hon kunde hkjälpa mej lite. å de gjode hon gärna, har inte svoti mkt den sista vekcan, ( inte på det sista ett å ett halvtåret faksit!!!) hon tog honom iaf å efter nån timme somnade han där nere så hon kom aldrig upp med honom igen.
tack mamma ! jag höll på å bli helt galen!

nu ska jag kolla till olive rsom sover ivagnen utanför.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0