lördag

har varit ute på ett litet äventyr idag. oliver somnade runt tio å ja å pappa skulle hämta enris åt mor å sen handla mat å så :P posh så pkte vi iväg då och hämtade neriset å pappa bah: vi kasnke ska ta med en gran occkså? jag: jaa :D roligt
så vi valde ne gran å hugg ner den å så. sen trodde ja att pappa skule fästa granen på taket typ men han satte den bak på sin king cab, å jag skrattade..shiiiet va ja skrattade , de såg ju feting töntigt ut med en gran där bak. sen när ja lugnat ner mig å vi var på väg till ica så såg jag granen fladdra i backspegeln å shiiiiet va ja skrattade. inte så kul men jag garvade så jag skrek å mitt smink(valen ja har i ansiktet:P) blev utsmetat :P haha kul!

sen var vi på ica å pappa satt som vanlgit kvar i bilen medan jag fick gå in å hanlda :P haha de gick bra men de va mkt folk där . många som handlar typ nu innan jul eller nått, extra go mat osv.

pepparhusbak och tacos ikväll :)


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Leine

Vet inte din pappa att Enar är fridlysta

2008-12-06 @ 20:57:00

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0