lördagskväll

syster yster å hennes kille är här, vi har käkat å grejer å olli sover nu, han var värsta söt när jjag skulle natta honom, han halv somnade i fotöljen framför teletubbies!:)
ja har varit sviin duktig idag å sprunigt en mil, å innan de var vi i ullaredc med farmor å farfar. de va fett mkt folk å man blev helt konstig i hjärnan , olli med , så han var inte så glad på vägen hem. ja är stolt över mej själv:)

jag,jannike persson har varit ute å sprungit. och det bästa av allt, det var för att undvika ett bråk . jag blir lycklig :D 1-0 till MEJ :D:D

 
men de gick bra
han sov länge sen å jag hoppas på att han ÄNTLIGEN ska sova hela natten utan att vakna och grina !

jag blir feting galen. kan någon berätta för mej hur sony ericsson F305 är????? :D i need to know :D tror ja ska insaffa den nämligen .:)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Ida :)

www.gsmarena.com sök bara på din telefonen och så finns all info, står dock på engelska, men någon kanske kan hjälpa dig översätta;)

2008-12-22 @ 00:41:16
Postat av: Ida :)

www.gsmarena.com sök bara på din telefonen och så finns all info, står dock på engelska, men någon kanske kan hjälpa dig översätta;)

2008-12-22 @ 00:41:25

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0