onsdag 10 december

idag åkte jag in till skolan som vanlgit kl tio över sju och satt å tjatade skit med snyggfelicia typ hela vägen in, sen hann jag för en gångs skull med bussen frå nstans till skolan och slapp gå de tio minuterna som det i vanliga fall tar.
när jag kom till skolan och vi började lektionen så berättade läraren att den andra läraren var sjuk så vi skulle "bara" svara på 25 frågor om gesellbrevet sen gick vi sluta. jag hade svårt att hitta svaren på nätet, men hittade istället ett nummer, till en av de spm håller i gesällenrna i distriktet borås-skövde. hon svarade glatt på de frågor hon kunde och jag kunde lämna in svaren efter ett par timmar. jag å madde bestämde att ta oss till stan eftersom jag skulle på möte i stan kl halv fyra så de va ju ingen ide att åka hem, men maddes dator krånglade så hon kunde inte skicka in sina uppgifter.
vi gick i korridoren och madde blev sur för att datorn inte fungerade efter andra gången som datasnubbarna tittat på den och stannade mitt i gången,
hon: men den får inte göra så
lärare: och du får inte stanna mitt i gången
madde: vadå tycker du att jag är fet eller?

HAHAHHA :D fett kul var det :)
sen åt vi på skolan å det var fakitt inte alls gott ,de såg ut som värsta sörjan typ.. haha, matlusten kommer ju från ögonen å så så man var inte jätte pepp på den maten:P
efter lunchen så stack vi till stan och skulle gå till telia för att jag inte kunde ta emot mms inställningarna vilket höll på att driva mit till vansinne , hjon hjälpte mig med det och det fungerade sen igen, jag var även ute efter en tomtedräkt till oliver, som han ska ha nu i jul, vi var på lindex, åhlens och kappahl men alla var typ i t-shirt tyg vilket jag inte tycker är gulligt, utan ajg ville ha i plysch. jag hittade en perfekt på underbara HM !! :D
Där jag även blev kär i en jacka. jag dööööör. riktigt surt att gå därifrån utan jacka!!!
sen var det sags för möte, vilket gick bra. kom fel först men blev rättvisad.

efter det mötte faster mig i stan och vi drog till donken och käkade, sen hade jag skjuts hem och oliver var hemkörd precis när jag kom in på vår gata.
sen välling och nattning av lillprinsen och nu sover han sött i sin säng, jag ska försöka mig på att skriva klart en uppsats till skolan, haha, jag har bestämt mig för att bli biff och sitter med en träningsmanick på magen nu, de gör feting ont och jag sitter och småkvider och hoppas, no good!
plugg plugg, jag ligger efter..
fick förövrigt tillbaka pappret om ledighet idag, klart jag får ledigt när jag ska skola in sonen :) gööööött

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0