söndag

nu ska jag försöak sammanfatta lite av dagarna här . har inte haft lust att blogga, men nu försöker jag igen med en ny kraftansträngning :)
oliver var som sagt med fadern i gbg på släktkalas i fredag så själv var jag hos faster å hennes man å åt med familjen,

igår hade jag å pernilla bestämt att träffas å hon ville till stan så jag åkte med henne, å mamma var snäll och sa att de va ok att oliver var kvar hemma, å tur var väl det, för såå sjukt mkt folk som det var i borås så mådde han helt klart bättre av det . köerna var sjukt långa, jag köpte iaf två tröjor å t vå örhängen och massa glas som jag ska ha i mitt å ollis egna hem nångång i framtiden ;)

nu ligger oliver å sover, jag bestlutade att de var för kallt för att sova ute. är ju typ 8 minus, å de kändes onödigt tycker jag.
inatt när jag skulle gå å lägga mej så skulle ja sätta på en film å då vaknade oliver i ville vara med så han hoppade runt i sängen i någon timme innan han somnade vid tolv tiden, och jag med ,sjukt trött. skulle nog kunna sova i ett par dygn om jag fick :D haha:)

jag har förövriogt börja spela the sims helt sjukt mycket, så istället för bloggen å msn å bdb på kvällarna har det blivit sims de sista dagarna. jag är knäpp ja vet :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: .sandra

åååh, sims är ju så kul! :D

2008-12-28 @ 12:18:28
URL: http://ordavsandra.blogg.se.
Postat av: Eve

men sims är kul..))) kul o läsa din blogg..)))hade bra

2008-12-28 @ 17:40:40
URL: http://smultroneve.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0