tisdag

tisdag idag, vilket innebär idrott på morgonen, tog en promenad... sen lunch då hamnade vi på thai i stan och skulle ta bussen hem, när vi skulle gå på bussen var det värsta livet vid bussen, fem snutar å två snutbilar, sirener å grejer. två killar blevintagna kl 12 mitt i stan, lunchtid.
jag hade ju skämts ögonen ur mej.

vi åkte efter mycket om å men tillbaka till skolan och nu har vi svenska.

jag var int såå smart igår. hade klippt sönder mitt finger å de blödde från halvtio - tio till halvfe-fem och då fick jag rycket och hällde lite nagellim(typ superlim) i såret. de slutade blöda å jag vart glad. sen imorse upptäckte jag att jag inte hade någon känsel i fingret. typ känns svullet å shiet.. kan böja å så men de känns som om fingret domnar, skrämd av blodförgiftning å skit så sprang jag till sjuksköterskan på skolan.
aldrig mer nagellim i ett öppet sår :P
smaaaart jannike :P

nu ska jag skriva en uppsats om en bok jag läst. ingen insperation idag. har hänt lite för mkt idag. får ta det imorgon eller nått istället! 
faster<3 ringde för en stund sen å jag har skjuts hem . göööött ! ska bli gott å slippa bussen å få prata lite me faster som jag typ itne sett röken av på jääätte länge.

Snart hem till olliboll!!! SAAAKNAR SOM SAAATAANAA!!!!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0