tisdag

nu ligger jag i sängen oliver vaknade till men somande om typ lika fort igen, med nappen och lite sång myyys:)
har precis klippt min far de gick rätt bra fakitst =) haha . blev säkert lite snett å shiet, men han är ju nöjd, har ju fått punga ut med lite pengar så jag fick vara snäll och städa efteråt med. haha ,tack pappa

Leeine, jag nattade olli han krånglade lite:) men ring mig imorn! är vaken från halv sex !;)

MOAHAHAHHA LENNY BERÄTTADE PRECIS ATT JAG BLIVIT GODKÄND PÅ ENGELSKAPROVET :D:D JAAAA:D GÖÖÖÖÖTT :D jag slipper göra om a-kursen :D:D:D JAJAJAJA:D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: MADELÄÄÄN!

GRATTIS SÖTNOS! :D:D:D

2008-12-10 @ 19:15:59

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0