torsdag

har varit i skolan å haft två prov idag. först samhällskunskap som jag missade förra lektionen av men de känns som at tde gick ok ändå. sen tentan i engelska a som ja borde gjort för hundra år sedan. de gick nog sådär faktist :/ måste bli godkänd annar småste ja göra om hela engelska a.. no fun!!!!

hade ett ritkgit bra mentor samtal med vår älskade miguel idag. tacktacktack!!!!! <3<3<3

efter skolan när ja gjort proven så var kl  typ halv ett så jag drog till stan å tog bussen kvart över ett .tänkte då pka hem men kom på att olli ändå är med sin far till fyra så jag gjorde ett bussbyte i lockryd å hälsade på malin i skolan istället :D kuuul :D<3

där sprang jag på en av lärana som jag hade väldigt bra kontakt med när jag hade APU på den gymnasie skolan.
jag : hej jan ;) får se om du känner igen mej
han: :O :O :O :O
jag: hahaha
han: snart ,.. jag känner igen dej , men ka nitne placera,, ledtråd?
jag: praktik för två år sen...
han: jaaa...
jag: haha jag var med dej en vecka när jag gick i nian
han: jhaaaa :D:D:D nu känner jag igen dej *Kraaam*
jag: haha jaa :D
han: hur är det ? vad gör du nu ?
jag: de e bra :D jag läser till frisör:)
Han : men varför valde du inte denna skolan?!
jag: hahah, jag har inte så bra rykte på den här skolan ;)
han: vaaadåå?
jag: Hahah , jag var ju tillsammans med robert hallberger när jag var här:P (hahahah robert blev utslängd från skolan 2 ggr ;) HAHAHAH :D )
han: just de fan. då förstår jag..
jag: hahahhahahaah.. vi har ju barn ihop nu
han: lägg av
jag: men de e sant
han :du skämtar
jag: nej
han: du driver väl med mej ???
jag tar upp telen å visar bild på olli
han: du skojjar itne?!
jag : Inte för fem öre
han: :O :O :O åååfaaan :O
jag: hahahaha, ha de bra jan;)



HHhaahah fett kul :D:D:D jag dog ;D

nu har jag precis kommti hem å haf mkt trevligt samta lp åbussen hem från tranemo! :) har precis ätit resterna sen igår å oliver kommer om tio min :D ska bli skoj. tror att vi ska bada nu när han kommer :D myyyspyyyyys :D


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0