torsdag

morgonen började med en sovmorgon, oliver vaknade inte förren halv sju, de vart helt underbart. vi gick upp och oliver åt välling i morbrors knä meddan jag duschade.
sen hade vi myspys, lillkillen vägrade att äta i sin egen stol så han fick sittai mitt knä å tugga i sig en macka, helt underbart myspys! kaffe och te fick vänta!
sen gick vi ner till bvc, där vi skulle träffa barnläkaren för en rutinundersökning.
jag tycker verk,ige natt de e hemstk att se rutin undersökningarna för de sur ut som att läkaren är värsta hårdhänt, oliver klagade inte men jag blir nojig :P (Jaa ja e en nojjig morsa :P)
vi kom in typ en kvart försent å undersöknuingen tog väl en kvart eller nått, sen var allt klart.
inget snack med bvc sköterskan eller nmånting, de blev jag lite besviken på men så äre.

som bestämt gick vi till dagis sen å hälsade på . de var jätte roligt å intresant å oliver lekte på med dom andra barnen redan efter fem minuter. och det var värsta sött när vi kom dit, så innan jag hann ta av oliver overallen eller nånting så sprang de fram en liten tjej å pussade å kramade honom å var jätte glad. haha :D älska ungar ! :)

vi var inne på dagis i kasnek en halvtimme sen skulle vi gå ut å olvier gungade i typ en kvar tsen höll stackar på att somna i gungan så då gick vi hem, hans omnade innan jag hunnit ut från parkeringen på dagis. haha :)

nu ska jag äta något innan oliver vaknar å då ska han bada å få lunch! göttgött

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0