dagen

ser - lyfter - öppnar - tuggar - sväljer - ångest

jag vet att du ser, vet att du står där i bakgrunden och ser på mig i smyg, vad är det du vill mig?
har inte du förstört mitt liv tillräckligt? Vad är det du vill? tror du att vi ska se förbi det som varit, eller har du något att säga? gör det då, knip inte käft, here i am, talk to me. Annars kan du ju lämna mej ifred, iofs, du njuter när du ser mej mitt i skiten, grattis! du är inte värd ett skit i mina ögon. ibland önskar jag att jag kunde få hämnas, fucka ditt liv som du fuckat mitt. tänk om vi kunde vända på det, om jag var den som fick le å njuta. se dej i min situation, ska jag skratta eller gråta åt det förflutna? Inte bara mej du trampat å spottat på, två till. du var inte ensam med ditt handlande, men du är en medmänniska, vad fan är det med dej???
hoppas att du är nöjd med det du gjort, äckel, du kommer få igen för det du valde, karman kommer igen även hos dej.
det du har försört hos mig är något jag inte kan beskriva i ord, du förstörde allt som någongång betytt något för mej..

Det här är min familj, min! Kom fan inte i närheten av oss igen.

När allt rasar är man ensam då? När mörkret faller är jag ännu räddare än förut...

Denna veckan har varit riktigt mysig fakitst..vill inte ha det såhär, bara du kan ge mej de jag saknar...

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0