lat..

..jag har varit inte skrivit på flera dagar. eller snarare så kanske jag har annat för mej?
Helgen var rätt bra, lördagen tillbringade vi hemma hos faster sofie, ett par kompisar till henne å deras dotter var där. de va skoj. jag å tobias skulle typ laga mat å så skulle jag skära sallad, iaf, han sköljde något typ diska eller nått å så lät han bara vattnet ringa. hahah.
å efter ett par minuter typ ja bah: hmm ööh ska du ha mer vatten eller? :P
Han: hmm njaa. då kan nog stänga av det
jag: :S:S:S Okej :P

fast ja vågade typ itne skratta så ;) hahah. sen var jag å robert ute å körde fyrhjuling med, de vat med jäkligt skoj faktist, fatta att han vågade låta mej köra.. hahaha.. :)

i måndags var vi på bvc lillaälsklingen väger 7,33 kg :D :D stora killen eller vad; )

brb

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0