Lista

(x) ätit kokosnöt
( ) färgat håret grönt
( ) varit svartrockare
(x) varit kär i en kille
( ) varit kär i en tjej
(x) klippt håret på nån
( ) låtsas vara bög
( ) varit i japan
( ) varit i bulgarien
(x) känt mig riktigt snygg
(x) sjungit tills jag tappat rösten
(x) gråtit till sömns
( ) varit ihop med en tjej
(x) strulat med en tjej
(x) strulat med två killar
(x) glömt borsta tänderna
(x) fått utbrott i skolan
( ) sagt jag hatar dig till en förälder
(x) önskat att jag var död
(x) dansat
(x) haft sönder två mobiler
( ) varit 18år
(x) sett håkan hellström live
(x) undrat varför jag lever
(x) haft en riktigt hemsk sommar
( ) råkat ut för någon olycka
(x) är allergisk mot något
( ) älskar att ta sprutor
(x) varit full
(x) varit på en riktig fyllefest
(x) läst över 20 böcker på 1år
( ) rädd för att bli smal
( ) sett någon dö
(x) rökt
(x) haft mens
( ) sett något husdjur dö
( ) kommer bli advokat/åklagare
(x) kallat någon bitch
(x) ser fram emot julafton
(x) kollat på en film från 18 år
(x) varit ledsen i flera månader
(x) sett konsert med klassen
(x) hatar vintern
(x) åkt berg och dalbana
(x) kräkts i soffan
(x) undrat hur mamma mår
(x) sjungit helt felfritt
(x) känt mig fulast i världen
(x) någon kallat mig riktigt snygg
( ) glömt mammas födelsedag
(x) skickat över 40sms på en dag
(x) ägt en tv
(x) piercat mig
(x) känt mig perfekt
( ) ägt en palestinasjal
(x) färgat håret i mer än 4 färger
( ) varit tomte
(x) ljugit
(x) slutat älska någon
( ) varit beroende av droger
(x) gillat paris hilton
(x) läst massa nummer av frida
(x) trott på Gud, magiska saker, mirakel
(x) varit häxa
( ) ätit snö med mask i
( ) brukar ha låten "stars are blind" i huvet

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0