måndag+tisdag

JAAG HINNER VERKLIGEN INTE SKRIVA BLOGG LÄNGRE, så jag lackar totalt.. inte alls kul.
igår var min brossa hemma för att han e sjuk(de e han idag med förövrigt)
å jag tycker att de finns väääldigt lite kommentarer på min BDB http://oliversmamma91.bilddagboken.se

De gick bra i måndags tycker ajg, när malin var här. har väl inte berättat om det. en tjej som ska ta examen i jornalistik å som frågar om hur de e att vara tonåring å mamma:) på fredag ska hon även prata med robert och min mamma, (om allt blir som planerat, har ju en förmåga att inte bli det) natten mellan lördag å söndag sov ollisen hela natten, har jag berättat det? då var han en riktig goding, me inatt ..*suck* han har lipat som faaaan. antagligen lite ont i mage, men tutten brukar duga bra, fast de gjorde den inte inatt. så ja fick gå som en zombie å vagga han. grr..
då var han billig , fast nu i morse var han en solstråle så auktionen e avslutat. hahahha :)
Mamma älskar dej OlliPolli

Ollisen har fått ett nytt smeknamn. Molle!!
så nu heter han: oliver, olli, ollipolli, pollisen, ollisen, otto och Molle hahahha :D gött det ;)
KOMMENTERA MERA! Händer något skoj i veckan?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: LINDA

NEJ HAN HETER BARA OTTO :D

2008-02-21 @ 11:03:46

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0