Robert

En dag kommer även vi förstå hur livet ska se ut. jag vet hur det känns att tro att man kan självdö, du har visat mig det. hur man tror att varje andetag är det sista. VARFÖR SLUTAR DET INTE?! är detta det sista? nej, nu då?!

Men det spelar ingen roll, du är pappa till mitt barn, jag går genom eld för dej, även om det innebär att det bara är jag som bränner mig.. Du kan gå helskinnad därifrån, Bra! Då är jag nöjd. jag bränner gärna sönder fötterna, om det är för dej. Du ska vara medveten om att det även är du som lagt om såren det sista, torkat varet från brännsåren.

Se på korten på oss, från de dagar som är lyckliga, vad händer inom dig? Du vet att det är bara jag som kan ge dig kärnfamiljen, jag vill ha den! det vill vi väl alla? bara här finner du den. inte bara det att både du å jag kan få det, jag vill ge dej det, ge dej den tryggheten.
Ta emot med öppna händer nu, en dag är det försent att ångra sig.

Kan man beskriva värdet av att ha styrka att hålla ihop en familj?
Jag älskar dej...
image47

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0