uppdatera

idag har vi varir i stan, vi är jag, syrran å mamma , men mamma skulle jobba nårra timmar så vi mötte upp henne senare.. oliver var självklart med med..
dagen började att en viss far inte hörde av sig som han lovat, så den planen sket sig.
och nej, jag tänker inte sitta hemma å vänta imorfgon utan att vara säker på att du ens kommer..
 
gårdagen var rätt bra iallafall , vi var med robert å hans syrra hos deras kompis roxi, (vet inte hur du stavar, får bli med i) kom fram till att roxi bytt blöja på både mej å robert när vi var små. (hon är nämligen kompis me min moster)
träfade christin idag med, det var trevligt, hon har världens minsta mage, bebis därinne:) en tjej, helt klart! :P
jaja..

idag gjorde jag bort mej fullständigt med, fick total hjärnsläpp när jag skulle betala me kortet, så kom inte på koden. sen låste jag BÅDA mobiltelefonerna, faaan va sur ja va en stund. JANNIKEKLANT eller vad??? å¨så ringde ja telia, å pukkoden skulle komma inom några dagar.. men sen fixade BÄSTJANNIKE det ändå ;) mohaha :)
om det är bra väder imorn ska jag å oliver ut å gå ner till magnus,
idag är det 2 veckor kvar till linda kommer!:) elle aa 15 dagar :) snaaart :)
åfridapida ville inte träffa mej i stan idag för hon skulle ju ut me lite folk igåe kväll, hoppas att du hade roligt iaf vännen :)

nu? sova ! :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

Snart kommer Lindabinda:D:D:D:D

2008-01-27 @ 22:12:36
Postat av: Frida

Jafifan, det va kul :D Men i söndags mådde jag inte bra.. ;P

2008-01-30 @ 09:11:18
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0