vet du

vet du att du säger saker som får mig att vilja strypa, stycka och lägga in dej i frysen...?

ínte att jag gör det! MEen bra gärna skulle vilja! Ibland.. Å ibland inte..
Ofta? hmm, från dag till dag.
Igår? Ja, stundvis.

Jag trodde detta skulle vara jättebra, att om jag såg dej i den tillvaron, skulle allt bli så mycket lättare. Jag hade fel. Det är fortfarande min, inte våran dröm.. Å nu är den din, som inträffade på tok försent.. Jag kan inte förklara, bara lätta hjärtat...
Om du kunde fatta hur det känns när du blir sur för att du inte kan göra var å hur du vill VISSA dagar. Så har jag det varjedag, 24/7. Jämt. det är väl inte så det ska vara?
No, i am not satisfied but the only thing i can do to be, is to accept!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0