12 juni

Jag önskar att du var här hos mig nu.
Du ska hålla mig hårt och viska att jag är okej, att allt kommer ordna sig.
Du ska ha dina fingrar i mitt hår och viska mot min panna att jag inte är förlorad.
Kanske att jag gråter, för det gör jag ibland,
och du ska torka de från mitt ansikte och viska;
Jag är här nu, var inte rädd, jag lämnar dig inte,
jag ska inte göra som de andra har gjort, ska inte göra dig illa.
Och jag ska lägga mitt huvud vid ditt bröst så jag kan höra ditt hjärtas slag i mitt öra,

Sen ska du viska; att när du vaknar älskling, är helvetet över,
och du kommer aldrig ha ont något mera.
Sen somnar jag och du ska fortfarande hålla om mig, och jag sover hela natten.
Jag sover utan de där mardrömmarna, jag vaknar inte en enda gång.






Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Diana

Fint skrivet! :)

2008-06-12 @ 23:20:26
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: e

de va jätte fint skrivet.



titta gärna in på min blogg och svara på frågan om att vittna. Tar bara någon minut men de skulle göra mig jätte glad :)

2008-06-13 @ 15:02:39
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0