16 juni tankar

Himlen faller ner,
det svider till där kniven skar,
jag har varit vaken hela natten,
känt om hjärtat sitter kvar,
känt om hjärtat sitter kvar.
~~~
Jag har litat på imorgon
som en troende tror.
Jag skulle gjort så annorlunda
om jag gick i andra skor,
om jag gick i andra skor.
~~~
I rispan från min vrede,
ska jag sätta jord och så,
i skuggan av din stolthet
ska jag resa mig och gå.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anna Appelblad

Hej, Vad söt din blogg var! Förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer från Yves Rocher. kom och kika! :)

2008-06-16 @ 09:17:18
URL: http://topnoveller.blogg.se/
Postat av: sara

om du vill prata så vet du vart jag finns. :( <3

2008-06-16 @ 23:05:40
URL: http://saraviipsjo.blogg.se/
Postat av: Josefine

Har läst om dig länge Jannike, sett hur det gått upp och ned. Och just nu märker man ju av att saker och ting tynger dig. :/ Hoppas för allt att du har någon speciell person som verkligen stöttar dig genom detta. Jag tycker att du verkar vara en så himla god och älskvärd människa, och jag känner igen mig i mycket av dina tankar. Jag tycker, helt enkelt, bra om dig trots att jag aldrig träffat dig, eller ens vet vem du egentligen är. Jag ser bara att du är stark, att du är helt otrolig som kämpar för både din och Olivers skull. Du är en riktig inspiration, och jag tycker verkligen om att läsa dina texter.





Ville bara att du ska veta att det i alla fall finns en person (för jag kn ju bara tala för mig själv), som inte ens känner dig, men ändå ser upp till dig och känner att du skulle allt ha varit en härlig vän - så sprudlande på något vis...





Hoppas att du får en härlig dag imorgon (eller idag är det väl - jag är ju lite av en nattuggla själv som gärna ligger vid datorn då det finns möjlighet till det :P). Kram till dig i alla fall! :)

2008-06-17 @ 00:05:48

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0