2 juni

ojj vad tiden går. får nästan chocken när jag skriver datumet i rukriken. shiet. 2 juni. :O

har inte hunnit med datn alls i helgen, eller hunnit å hunnit, har spenderat den i länghem hos tobias. har hjälpt han lite å så nu , med packningen inför flytten. så idag blir första natten i borås för oss alla tre. (mej olli å tobias)

vi har även hjälpt tobias pappa att bygga en damm i helgen, haha, mycket vattenkrig å så, skit kul, jag var snäll å tvättade bilen med, å sen satt jag på framsidan vid ett bord. å så stog fegisen på övervåniongen å kastade ner vatten. haha, gissa vem som fick vatten från vattenslangen på sig när han kom ner. å det var inte varmt vill jag lova.:P
möte på familjerätten imorgon ska bestämma nya tider , det blir nog bra, hoppas jag. usch vad jag hatar att ha det såhär att man måste ha det såhär. det är väl bra att det löser sig såhär, men att det ska behövas.
imorgon är det svenska prov som gäller. önska mej lycka till!!!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0