27 juni

Äntligen sitter ajg uppe hos linda. hon är å byter blöja på elina å då passar jag på att skria ett snabbt inlägg här :)
skönt att äntligen komma upp efter många många timmars tågresa. trött i ögonen å i kroppen så de blir sova tidigt ikväll,. hoppas jag? elelr linda?! :) hehe.

de va faktit riktigt jobbigt att åka innan, lämna oliver för ett par nätter. första gågnen ajg är utan honom nattetid. jag kommer väl klara mej eftersom jaghar elina å busa med, men på tåget he på söndag kommer det antagligena tt vara riktigt jobbigt. längtar inte till tåget igen. men såäre :) ska köpa mej en tidnign så jag har nått att göra. telefonen fungerar ju itne hela vägen för mottagnignen försvinner :)
finns på mobilen hela helgen om det är nått! Ha det!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0