28 juni

Nu har jag aknar upp hemma hos linda och ätit frukost. gottgott. ska strax kolla om jag kan låna duschen ;)
när ajg vaknade i morse så var kl 8.15 och elina hade vaknart och stod nedanför min säng och ville ha någon att prata med. Oliver?! LÄR DEJ AV ELINA OCH SOV SÅ LÄNGE :D 
oliver vaknar mellan 5 å 7 varje morgon så detta är rena sovmorgonen för mej ;) när elina stod där vid sängkanten så saknade jag oliver . just den dä'r fina morgonstunden som man får, men det gick äver rätt snabbt, och det är skönt att kunna ta de lite lugnt med, ävne om jag gärna leker med elina så slipper ajg ju göra skitjobbet ( bokstavligt talat ja! ) 
jag smsade mamma så fort ajg vakande och kolla de läget då låg dom hemma i tvsoffan och kollade på tv, å oliver hade lagt sig på sin morfars mage . 

idag ska vi grilla med lindas kompisar å sen bär de av till hamnfestivalen. linda? nu får vi se till att min första barnlediga weekend blir lyckad:) har ju inte sovit utan ollibolli en hel natt innan, alltid vart dör när han vakande. riktigt skönt faktist. samtidigt som amn saknar honom.
Take Care :) 

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0