lista

Exakt ålder? 17 år, 3 mån och 15 dagar 
Land? Sverige
Språk?  svenska
Bor tillsammans med? min mamma , min pappa, syster mnadelene, bror albin, och min son oliver. Det sista har jag å oliver vart mycket hos tobias med!:)
Husdjur? Inget:) vill ha en hund :O
Färg på hus? Klarblå!:)
När är du född? 10 Mars 1991
Något jobb? ett par timmar i veckan på elberäkningar i svenljunga
När ska du sova ikväll? blir väl runt tio-elva
Duschat idag? Nej inte än. :) ska dit strax
Kramat någon idag? Tobias och Oliver
Pussat någon idag? Tobias och Oliver
Vad har du ätit idag? Kaffe bara :D
Dagens klädsel? Pyjamas än så länge. superman t-shirt:P
Dagens smink? Inget än så länge
Dagens sötnos? Oliver så klart :D
Dagens roligaste? jag? ;)
Vem kramade du senast? Oliver
Hur många har varit otrogna med dig? Med mej? hmm ingen tror jag? :S
Har du pojk-/flickvän? Tobias ♥
Vem pratade du med i telefon senast? LIIIIIIINDAAAAAAAAA
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Tobias: - denna veckan. mamma har morfars bil
Kollar helst på: beck :P
Lyssnar på: Allt möjligt
Äter helst: hm...
Dricker helst: Te :D med skogsbärs smak :D
Favorit färg: hmm.
Favorit stad: halmstad?
Favorit land: Sverige så klart ;)
Ämne i skolan: Går inte i skolan, men det var svenska :D
Årstid: Vår och sommar 

SENASTE:
Personen du tänkte på? Don't remember
Personen du kysste? Tobias
Gången du spydde? när jag sprang tills jag spydde för några veckor sen :P
Gången du grät? igår
Pizzan du åt? kebabtallrik på midsommarafton :P
Gången du var i Göteborg? typ när jag var hos pysse i julas:P
Gången du var i Sthlm? de va hundra år sen :O
Gången du var full? november 06 :P
Gången du var hög? Har aldrig någonsin testat narkotika
Personen som såg dig gråta? Tobias

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? som man ska ha på sig? beror på väder:P
Hund eller katt? hund
Ut och festa eller hemma och mysa? hamma och mysa :)
Tv-spel eller datorspel? inget av det:P
Singel eller upptagen? Upptagen
Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
Svart hår eller blont? mörkt :P
Blåa ögon eller bruna? Bruna vill jag ha. men har blå :D
Choklad eller lakrits? choklad:D
Göteborg eller Stockholm? Gbg
Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt, vill va vänster;)
Coca cola eller fanta? Coca cola
Pizza eller kebab? kebab
Randigt eller prickigt? Randigt
Älska eller älskas? de går väl hand i hand eller? :S
Leva eller dö? Leva, fast någon gång vill jag testa att dö:P

ANTAL:
Personer du älskar? mina närmaste :D
Personer du hatar? ingen?:) palla lägga energi på det =)
Personer som sagt jag älskar dig? till mig? hmm min familj å ida å robert typ de enda:)
Personer du hånglat med inom den 24-timmars-period? 2 som mest tror ja:)
Glassar du ätit på en dag? Haha, när jag var liten kunde jag äta hur många som helst..
Festivaler du varit på/ska på detta året? SKA PÅ HAMNFESTIVALEN I HELGEN :D
Gånger du haft minnesluckor? en gång pga av fylla.  massa förträngda saker när jag mått dåligt, haft ångest osv
Personer du saknar just nu? 1
Gånger ditt hjärta brustit? Ojojoj.. För många

VEM:
Vill du kyssa nu? tobias så klart :)
Ska du träffa imorgon? ingen speciell?
Sjöng du senast för? oiliver :D hahaha
Hade du senast en msn konversation med? Linda
Spelade du tv-spel med senast? Tobias Wii eller va de heter:P
Vill du ta med på en romantisk resa nu? tobias?:)
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, nämner ingen..
Förtjänar att dö? Ingen..
Vill du sova bredvid inatt? TOBIAS

VAD:
Gör dig glad? att se de ja bryr mig om ha det bra
Gör dig ledsen? mycket:(
Vad vill du helst göra nu? duscha
Önskar du att du slapp göra? tvätta håret varje dag:P
Vill du ha nu? sömntabletter:P
Önskar du dig i födelsedags present? pengar så jag kan ta körkort:)
Längtar du till? olivers 1 årsdag och min 18..
Tycker du om dina betyg? Haha, oh nej!
Ångrar du i ditt liv? Att jag inte skötte skolan
Är det bästa som har hänt dig? oliver!
Hur mycket är klockan? 09.17


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0